A Secret Weapon For وکیل

Wiki Article

با تهران مدافع تماس بگیرید و شماره وکیل خانم برای پرونده شما در اختیارتان قرار گیرد. « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ »

پایه یک دادگستری می تواند از طریق راه های قانونی به موکل خود کمک کند و در دادگاه از او دفاع نماید، بعضی از موکل ها تصور می کنند که وکیل پایه یک دادگستری، از طریق آشنایی با قاضی پرونده و کادر قضایی می توانند مشکل آن ها را حل کنند. ولی باید بدانید وکیل پایه یک دادگستری

اکثر افرادی که دارای پرونده هایی مثل: قتل، جنایات، دزدی، طلاق، تجاوز به عنف، کلاه برداری و یا هر پرونده ای با هر موضوعی که باشد، به دنبال بهترین تهران هستند.

جمع آوری و نگهداری از مستندات و مدارک مربوط به پرونده برای ارائه به دادگاه جهت دفاع از موکل خود

تهران نیاوران خیابان عمار  مقابل پارک مهر پلاک ٢٤ (مجتمع نیاوران پارک)واحد ٣٠٥

او باید در تصرفات و کارهای خود مصلحت موکل را رعایت کند و از اختیاراتی که به او واگذار شده است تجاور نکند.

اداره کار نیاز به وکیل پایه یک دادگستری ندارد و وکیل مدنی نیز می تواند در اداره کار اقدام نماید. وکیل اداره کار می تواند حسب مورد وکیل کارگر یا کارفرما باشد. برای شکایت از کارگر از کارفرما برای مسائلی مثل قرارداد دفتر وكالت کار، اخراج بدون دلیل و بازگشت به کار، دریافت حقوق و مزایای قانونی، عیدی، حق سنوات، بیمه تامین اجتماعی، حوادث ناشی از کار و سایر مسائل ناشی از روابط کارگر و کارفرما در حوزه تخصصی وکیل اداره کار است.

می توانید برای تماس با دفتر وکالت در غرب تهران با تهران مدافع تماس بگیرید و از وکیل پایه یک متخصص مشاوره حقوقی رایگان دریافت نمایید.

آیا تا به حال قصد جستجوی وکیل خاصی را داشته‌اید؟ در صورتی که به دنبال جستجوی وکیل یاد شده و…

آسان ترین و در دسترس ترین راه برای ارتباط با وکیل استفاده از شماره تلفن وکیل است. می توان با استفاده از شماره تلفن وکیل با او تماس گرفت.

فراز سلام، من شهرستان هستم. چطور میتونم از خدمات شما استفاده کنم؟...

√ در صورتی که از کانون وکلای دادگستری وکیل مورد نظر اطلاع داشته باشید می توانید با کلیک و مراجعه به سایت کانون وکلای دادگستری مربوطه و با درج مشخصاتی از قبیل نام، نام خانوادگی ، شماره موبایل و تلفن و … از وضعیت و مشخصات وکیل اطلاع حاصل نمائید.

تهران-خ پاسداران-روبروی نگارستان ششم-پ۵۲-ساختمان تندیس۱-ط۴-واحد۱۹

در خارج از ساعات اداری و روزهای تعطیل نیز می توانید با شماره فوق تماس بگیرید.

Report this wiki page